busrasya23 Gamzelikiz_34 bilmiyorum ikisinin de avantajları be dezavantajları var ama bekarlık mı annelik mi olsa bu soru annelik derdim 🤣 çoook yoruluyorum ama asla enerjim bitmiyor bekarken bir oda silsem yorulurdum üç gün yatardım hahahah
-Cedric- Gamzelikiz_34 bekarlık sultanlık . Ne koca dırdırı, ne kaynana/akraba vırvırı. Mis gibi sorumluluk olmayan, özgürlük heykeli gibi takıldığım o güzel günleri özledim
minikfasulyemm busrasya23 ay çok doğru ya nasıl bir enerji geliyor yorgunluktan ölüyorum bazen ama asla oturmak istemiyorum hep bi iş iş yani
Gamzelikiz_34 -Cedric- kocamla yana bir sıkıntım yok hayatın güzel ama ister istemez insan bekarlarını da özlüyor🥹
Rez Gamzelikiz_34 açık ara bekarlık hadi evlilikte tamam ama çocuk yokken :)) vallahi beni kınamayın ben çocuk bakmanın bu kadar zor olacağını bilsem yapmazdım hem de 2 tane :)) bugün düşündüm eskiler 5-7 doğurmuş da bizim gibi mi bakmış allasen ilgi alaka yemek bakım anlamımda, neyse yapacak bişi yok 😂😂
1tosbikinannesiyim Gamzelikiz_34 oğlumu düşününce evlilik , eski free liği düşününce bekarlık doğru insanı düşününce de kocam da kocam kararsızım 🤣🤣
Tatlican Gamzelikiz_34 İKisininde farklı rahatlıkları ve farklı zorlukları var 😆😆 Ama hangisini deseeemmmm aaa bilemedim 😃 Yok yok bildim zorlukları olsada evlilik diyorum 😄
ciray Gamzelikiz_34 eşimi çok seviyorum, biriyle yine evlenmem gerekse yine eşimi isterim. Yemek seçmez, ev işi yapar, cimri değildir, bebeğimize mis gibi bakar ama bekarlık çok güzeldi ya 😄 o yüzden ben de sevgililik diyorum.
Nepenthe_ Gamzelikiz_34 az önce instagramda bekar arkadaşlarıma bakıp iç geçiriyordum ne kadar şanslılar diye şimdiki aklım olsa evlenmezdim çok özlüyorum bekar hayatımı çok yoruldum çok yıprandım 😓