tugbayyyyy hakkınızda hayırlısı olsun aynısı ramazanda başıma geldi hiç ihtimal vermedim yüzde 1 bile değildi hamile olmam 20 gün geçti doğumdan sonra 2.adetim olacaktı sağlık ocağında vitaminlerime baktırmak için kan verirken hcg de istedim ne olur ne olmaz diye meğer hamileymişim Allah verdiyse yapacak birşey yok bu ay yine gecikme yaşadım 3 gün belki 5-6 erken gebelik testi yaptım dün oldum regl 🫠 inşallah değilsindir ama hamileysen de korkma 1 tane varmış zaten diğeri doğana kadar o biraz daha büyür