kuzeymom28 tugbayyyyy benimde gecikmem var 25 gün idrar testi negatif geldi ama kan verdim bekliyorum yarın çıkacakmış . Gönlünüzce olsun 🌸🙏🏻
minibonumm tugbayyyyy bende şuan aynı durumdayım ya aşırı korkuyorum aklıma geldikçe bayılacak gibi oluyorum 11 aylık oğlum Zyland ile korunuyorum artı geri çekilme ama Zyland bitmişti şehir dışındaydık ve bulmadım eczanelerde 18 gün içmedim ve bi kez korunmasız ilişki oldu şuan 5 gün gecikti test yapmaya cesaretim de yok
Irmakk1 tugbayyyyy adetin 1 ay geçmiş nasil test yapmadan durdun bunca zaman? Ben 2 gün geciksem test yapardim hemen
Ballilokmam11 tugbayyyyy benimde 5-6 gün gecikme ile hemde gerçekten imkansız denecek şekilde korunuyorduk ve sadece tek ilişki olmuştu o ay hamile kalmışım 😂siz nasıl sabredebildiniz 1 aydıe korkarak yaptım testi inanmadım Bi daha aldım yaptım 😂
Meri-Mel tugbayyyyy Kuzenim var 1 yaş doğum gününü paylaştı oğlunun be 24 haftalık hamile imiş resimde gördüm sadece tebrik ettim bide tabi sordum cinsiyet falan samimiyetten başkasına laf düşmez 😒
dygskerem tugbayyyyy yırtılma vs bişey mi oldu acaba neyse siz bi test yapın bakalım belkide değilsinizdir
Hep_oyle_olur_zaten 1 ay uzun bir süre ama Mayıs’ta olmaya başlamışsiniz, bazen ilklerde düzensizlik oluyor hakkınızda hayırlısı olsun yine de
minibonumm tugbayyyyy evet ua ben 5 yıl istemiyorum ve hep düzenli korunduk bir kez oldu ondada ilaç yoktu işte umarım değilimdir
Orenda_ tugbayyyyy Bu korkuyu çok iyi anlıyorum bir kaç ay önce aynı şeyi yaşadım neyseki oldum sonrasında 🥲
Irmakk1 tugbayyyyy normalde düzenliyse 1 ay geçince nasil ihtimal vermiyorsun canim belli ki hamilesin