minikfasulyemm evet bebişin beşiği vardı tertemiz her gün temizleniyordu zaten yo hiç zor olmadı aksine gayet güzeldi 😇evi taşımanıza gerek yok ben bir organizere kıfayet koymuştum hepsini giydirmedim bile bebeğin çantasını vs ayrı götürün zaten emzirme önlüğü bez , pişik kremi bolca ağız mendili ıslak mendil burun aspiratörü başka ne götürcenizz ki 😀😅birde son olarak tabii biraz zorlugu olmadı değil yani şu açıdan söylüyorum mesela bebişi güneş altına çıkarmadık eşimle birlikte havuza cok giremedik dönüşümlü girdik ama yanınızda bir akrabamız olsaydı büyüklerden biri falan daha kolay olurdu mümkünse yanınızda birini götürün bence