Habibe08 kişiden kişiye degisiyor demekki ne beklediğine bagli bence..villa tatili 5 yıldır vazgecilmezimiz…mesela ben kapalı Bi bayanım tercih ettiğimiz otel kadin erkek havuzları ayrı oluyor sadece denize birlikte gidebiliyoruz oyuzden sevmiyorum pek.qmq havuzlu villada havuz sana ait .mayonu giy keyfine bak.açık bile olsanız kendinize ait bi havuz harika.saat sistemi yok etrafta insanalr yok .yemek olarak genelde apatarif şeyler alıyoruz manti makarna hazir köfte tavuk ızgara yapiyoruz bazen.pastaiçecekler meyveler eşimde yardimci oluyor birlikte hazırlıyoruz hemen.havuz başı keyif yapıyoruz.sohbet ediyoruz çocuklar yorulunca uyutuyoruz onlar içeride uyuyor biz keyfimize devam ediyoruz.esinle vakit geçirmek için çok güzel..cocuklarda çok eğleniyor.hqvuzda oyunlar oynuyor yarış yapiyorlar.karisik otel olun a cocuklarda kendinj kısıtlıyor.etraf için mecbur.tabj villa tatili otele göre daha pahalı malesef.oyuzden bu sene 1 hafta otel tatili 1 haftada havuzlu villa ayarladık biz…otelin tek güzel yanı yemek yapmak yok.hazir gidip yiyip içiyorsunuz bulaşık yok.sadece Tatil dusunuyorusnuz.ama işte dediğim gibi özellikle kapalı bayanlar denizde hasema oluyor havuzda da eşi olmuyor. Bebeğe kim bakacakta ben havuza giricem orası muamma.deneyimleyecegiz bakalim ikisinide.