Su tv de kiler o kadar rahat o kadar umursamazlar ki ne kadar kolay çıkıyor ağızlarından 22 sayı sadece onlar için dedikleri baş sağlığı diliyoruz, acılarını hissediyoruz ailelerin , kanları yerde kalmayacak, milletin başı sağ olsun 😞😞 ne kadar kolay ne kadar ezbere cümleler... Rabbim o kadar annenin yüreğine acı düşürenleri onlardan beter etsin... şehitlere mi yanalım orda hala o ortama olanlara mı haber almaya çalışan ailelere mi... Herkes bi Fatiha bi Yasin okumaya gayret etsin bizim sığınacağımız tek şey dua ve Allah 😔😔😔