Meltemidil Sayıyı şimdi 22 ye çıkardılar ama biride içimize ateş düşürür 20 side çok üzüldüm hala yaralılar var ve ben sayınım çok daha fazla olduğunu düşünüyorum yoksa erişim engeli gelmez sosyal medyaya
Ftmnrgcl aysenurkerem cnm ailem hatay reyhanlida yaşıyor orası şuan yangın yeri gibi hastaneler dolu ses kaydı dolaşıyor rütbeli bir astsubay konuşuyor cilvegozunden şehit taşıyoruz diyor tabura baskın yapılmış enkaz altında da hala askerler varmış malesef
Miracinannesii Seydameva annem ameliyat oldu hatay b9lge hastanesindeyim sadece burda 49 segut var gelmeyede devap ediyor burasi yangun yeri gib
Ftmnrgcl Miracinannesii cnm kırılgansa okulları basaltmislar askerleri yerleştirmişler tanklar vs vs reyhanli eski hastanede aynı şekilde
Miracinannesii Seydameva bende askee esiyim benim esim su an 9rda degil ama nasil icim yaniyor anlatamam
Ilkem0909 Merveberen21 çünkü 120 geçkin şehidimiz var ve açıklayamıyorlar alıştıra alıştıra sayı yükseltecekler
aysenurkerem Ilkem0909 zaten belli olur videolar da birbir gözlem noktaları vurulduğu görülüyor. Az bir sayı olması mümkün değil . Çok moralim bozuldu
HamzaSiracveBen aysenurkerem neden olucak belki 100 den fazla şehidimiz var ama televizyonda 9 sadece 9 şehit diyorlar onu örtmek için insanlar çoşmasın diye erişimi engellediler
Ilkem0909 aysenurkerem Ablam orda hemsıre hastaneden çağırmışlar ortalık cok karışıkmış enıstem orda asker pek bısı dıyemedı yasak olduğundan ama mahvolduk i dedı sedece