almlamom 1 ay oldu yaptıralı ama yaptırdıkrna sonra kabız ishal oldum 4-5 kere sanırım bu yüxeen etkisini göreemedim kabızlık sorunum var çünkü sebze yesem de oluyorum o yüzden dışkı yumuşatıcı kullanıyorum akşamları o da mide ağrısı falan yapıyo ama yapcak bi şeyim yok