Merhabaa kronik makat çatlağım var doğumdan önce de vardı ama bu kadar şiddetli ağrılarım olmuyordu bağırsak düzenim altüst oldu muhtemelen çatlağım da arttı artık ameliyat düşünüyorum bebeğim 2 aylık ameliyat olan anneler süreciniz nasıl geçti 2 ay sonra olmayı düşünüyorum bebeğim daha çok küçük ve emziriyorum sadece nasıl yaptınız hastanede çok yatırıyorlar mı ağrı durumu nasıl oluyor hemen toparlanıp bebeğimle ilgilenebilir miyim ailemizden uzağız çünkü sadece eşim olacak yanımda nasıl yapmalıyım bilgi verirseniz çok sevinirim ve Trabzon için doktor önerisi rica ediyorum iyi bir genel cerrah bulmalıyım