ayazannesii
8.5 aylıkken desteksiz gece uykusuna geçmeye alıştırdım, 10 aylıkken de gece emmesini kestim. Gündüz tek uykuya düştü gündüz uykusunda sallayarak uyuyordu şuan 18 aylık, gündüz de desteksiz uyumaya başladı kendi kendine. Şuan uyku saati ya da uykusu geldiğinde kendi kendine uyuyor her yerde bayılıyor diyebilirim.
Tamamen sabır lazım, 1.5 ay boyunca uğraştım desteksiz uyku için. Rutinleri yaptım, emerek uyutmadım, kitap okudum, iyi geceler diledim, öptüm ve uyuma numarası yaptım yanında. 1.5 saat uyumadı ama kendi kendine uyumaya başladı ve bu süre 18 aya kadar gitgide kısaldı. Şuan 5-10 dakikada uykuya geçiyor. Rutinlerimizi hiç bırakmadık.