3erkekannesi__ ikizleri nasıl ayakta unutuyorsun biri beşikte sanırım ikiz bebeğe bakmak nasıl bi duygu Allah bağışlasın bu arada 😊
Ben hamileyken inşallah ikizim olur diyordum öyle kolik yada huzursuz bile değildi oğlum ama iyiki de ikizim olmamış diyorum bazen ikiz bebeklere annelik yapamayackmışım gibi geliyor tabi hamileyken de bir tane çocuğa bakamam gibi geliyordu şimdi 10 aylık olduk tabi kucağına alınca kokusunu alınca annelik, sabır istemsiz yükleniyor sanırım😊💖