glm42 dumancagla merhaba ne dedi doktor benim bebeğimdede aynısı var doktor isilik dedi ama iyice arttı süt içerken karnı gurulduyo ve mukuslu kaka var mama basladim bugün
dumancagla glm42 her gün duş aldır sürekli şampuan kullanma şampuanı unibaby kullanıyorduk onu değiştirin dedi geçti birde ben Mustela sürdüm sürekli kalın giydirmedim kendi sütün varsa mama başlama bence mamalar daha alerjik süt alerjisi olan çocuklar da zaten özel mama kullanılıyor normal mama değil
glm42 dumancagla johnsos kullanıyorum,mustelanın hangi kremini kullandınız kendi sütüm var sagarak veriyorum, kilo alımı sınırda, gazı yoksa istediğin mamayı kullanabileceğimi söyledi, tekrar doktora gitmem gerek
dumancagla glm42 mustelanın pişik kremi vardı onu sürdüm birde bepanthol ama mustelanın bebek için derma olanları da var bakabilirsiniz 1 aylıkken gaz olması çok normal bizimki 3 aylık oldu yeni geçti ben süt alerjisi var sandım sizin ondan mama kullanıyorsanız kilo alır mamalar kilo aldırıyor
glm42 dumancagla mama yeni kullnamaya başladım beraber veriyorum anne sütüyle Bebelac,alayım olmazsa ya geçmeyecek çünkü
glm42 dumancagla ilk başta biberon verdim sezaryen olduğu için 2 gün sonra geldi sütüm ilk baştan mene reddi var zaten ilk olunca tecrübesizligime geldi sütümü hala sağıp buzluğa atacağım
denizahsen dumancagla isilik sadece yüzde olmaz Özellikle boyun ense sırt baldır yada kol aralarında olur Bunlara dikkat et bak evin sıcak ise hafif şeyler giydir geçerse isiliktir ve ılık bir banyo
dumancagla glm42 benimde sezaryen keşke biberon vermeseydiniz çoğu kişi meme reddini ten tene temasla karanlık oda da yenmiş deneyin isterseniz 🙏🏻 ben trendyoldan söyledim ama e bebekte falan da var
brbroglu Bence isilik benim kızımın süt alerjisi vardı döküntüleri kocaman sivilce gibi olurdu yan yana bir sürü bunun kadar minik degillerdi
dumancagla brbroglu evet isilikmiş geçti önceden açtığım posttu şimdi 3 aylık oldu kalmadı teşekkür ederim 🌸
glm42 dumancagla kimse bişey demedi biberon verme diye tecrübe işte hepsi gece falan çok denedim almıyor resmen kavga ediyor benimle memeye geldiğinde silikon uçlads denedim yaoacak bişey yok sagarak veriyorum, teşekkür ederim
dumancagla ehilalg bizim doktor kortizonlu krem yazdı çok kullanmak istedim etken maddelerinden dolayı o yüzden devamlı Mustela falan sürdüm bizimde geçti