zyze ben geçen hafta doktora gittim benimkinin yüzü böyle değildi o zaman gazlı ve huzursuz bir bebek derin uykuya cok zor geçiyor doktor probiyotik gaz damlası falan verdi geçmezse gel dedi yarın randevu bulursam götürcem yine. Ben anne sütü ve mama veriyorum tabiki süt olan bişey tüketmemiz gerekiyor birde alerji maması veriyormuslar aklında olsun yani herşeyden kısıtlanıcağımuz için sütte azalma olabilir eğer alerjiyse mama da kullanırsınız