NeclaLeylaCeydaOhnealaneala kirmizibalikbeachte bu sene çok zor ya yapamam ki zaten üç çocukla. Geçen sene heves edip yapmıştım 🥰
kirmizibalikbeachte NeclaLeylaCeydaOhnealaneala olsun seneye en güzelini yapasınız, Allah kabul etsin 🙏🏻
alinmom NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ilk defa duydum cnm benim bildiğim ikiside ayrı günlerde yapılıyor.
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala alinmom alinmom Ayrı günlerde zaten. Ama hani bu sene kurban kestik ya, aşure de yapmam lazımmış
Minnakordek NeclaLeylaCeydaOhnealaneala namaz kıldığın için kapalı olman gerek? Ne kadar saçma bir cümle dimi aynı mantık ki ikisi de farz değil zaten ne alaka
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Minnakordek bende bi şaşırdım zaten 💁🏻♀️Hiç duymamıştım 😁bi sorayım bizim kızlara onlar ne dicek diye aklıma geldiniz hemen 😉😂