Usnac1995 momas Kesinlikle kabin boy öneririm, tek elle kapanıyor direk çanta gibi elinizde taşıyabiliyorsunuz. Oğluma 2 yaşında aldım, araba şart. Bisikletle olmuyor her zaman. Özellikle gezmelerde rahat uyuyorlar
momas Usnac1995 kesinlikle arabasız olmaz zaten sadece hafif bir ürün istiyorum bisiklet kısa mesafe yürüyüşler için iyi sadece
Usnac1995 momas Hamilton r1 almıştım. Öneririm, içi geniş. 100 cm oğlum 2.5 yaşında, çok rahat uyuyor yan dönünce.
selamunkavlen momas Hamilton R1 var bende çok hafif alıp çıkartması sürüşü çok kolay . Eksi yönleri tentesi çok kısa güneşi engellemiyor . Alt sepeti ağır eşya koyunca taşımıyor yere sürtüyor . Bir tane de prego solo var oda hafif ama daha yüksek bir araç kabin boyaların en büyüğü demişlerdi bize alırken . Tentesi baya büyük alt sepeti de çok geniş ve bir çok şey taşıyor . Ben alışverişe çıkmadıkça Hamilton u tercih ediyorum