Deletedmom_216 momas ebet hem ebeveyn kontrolu olan da var 4in1 olarak hemde globberden daha uygun bi fiyatli muadil bence
Dedektifgadget momas kabin boy önermiyorum ben çok iyi bir marka alınmayacaksa baston bebek arabasının oturma yeri daha iyi bebek büyüdükçe binebiliyor rahat
momas Dedektifgadget ya araba olsun da elimin altında derdim o yoksa zaten uzun sürek dışarıda kalmıyoruz 2-3 saat en dazla o da arada avm ye gidersek falan hani o yüzden çok komplike bişey de istemiyorum
Dedektifgadget momas o zaman baston al canım ben kabin boy aldım 2.el memnun kalmadım kızımda iri biraz sonra birinden joie travel bebek arabası buldum onu kullanıyorum diğeri az yer kaplıyor hafif evet ama oturma yeri dar
Kizarmisdondurma momas kızçem 2 yaşında Bizde de chrome var seni en iyi ben anlarım😂 2.olarakta cybex gb pockit kullanıyoruz Öğle uykusu dışarda olacaksa ve uzağa gideceksek joie Günlük olarakta cybexi kullanıyoruz.
momas Deletedmom_216 evett bende gördüm fiyatı da baya iyi eğer hediye olarak alan olmazsa bende elele sidüşünüyorum
mikrofon0 momas evet benim arabamda çok büyük hantal degil ama büyük bebeğim yürümeye başladı bisiklet bakıyorum bir de bebek arabasını sevmiyor yoksa bende araştırıp elele markasından almayı düşünüyodum
gg3848 momas globber bisiklet ben de düşünüyorum kullanımı rahat mı gerçekten benim kızım yeni on aylık oldu düşer diye korkuyorum memnun musunuz
momas gg3848 hayır asla düşmez etrafı kapalı zaten 9.5 aylıkken bindi inmek istemiyor kullanımı aşırı rahat 1.5 aydır arabaya bindirmiyorum öyle diyim
Deletedmom_216 momas ben ikilemde kaldim ya sirf o oturme yerinden dolayi. Ama cok guzel de duruyo bilemiyorum bakalim alicaksaniz hayirli olsun insallah 🌸☺️
dorukselen momas 10 aylık olduk bizde ben yeni kabin boy aldım travel eziyetti iki parça hiç bir yere sığmıyordu aldığımdan çok memnunum rahat şuan
momas gg3848 hayır ama zaten katlanınfa da yer kaplıyormuş arabaya sığsın diye bazen 1-2 parça çıkarıyoruz sığıyor😂😂 zaten ben arkasına sepet taktım katlanan olsa da katlanmaz😂😂