kahvepres Meri-Mel cok gecmiş olsun canım bizimde öyle oldu bi kac defa denize getirdik ishal durmadan oluyor tahlil temiz güneş ya carpmıştır yada su ağzna denk gelmiştir
Meri-Mel kahvepres Herhalde öyle oldu çok şükür ishal olmadı da afedersiniz kusmugu ekşi kokuyor böyle 😥😔
Meri-Mel buaklinerdenaldinnerden Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim sıcakta çok kalmadık özellikle güneşli zamanlara öğle uykusunda idi bir gölge de ya da otelde ams
Meri-Mel perla_ Anladım canım öyle imiş baksana çok çok geçmiş olsun herkese de bize de Rabbim şifa versin
Seyma2534 Meri-Mel benim kızımda öyleydi acile götürdüm kusması için bi iğne yaptılar hemen durdu ishal içinde toz veriyolar bağırsak enfeksiyonu dedi doktor bu aralar çok salgın var
Meri-Mel Seyma2534 Allah korusun çok geçmiş olsun hepimize Rabbim şifa versin olmadı ben de gideceğim
Meri-Mel LadyGaddar Evdeyiz canım çok şükür elhamdülillah bugün kusması ishali yok çok şükür elhamdülillah şimdi uyuyor gece uyumuştu kusarak uyandı dün evde idik zaten sadece iştahı yok
buaklinerdenaldinnerden Meri-Mel yine de işte onlar bizden daha hassas oldukları için etkiliyor malesef inşallah hemencik iyileşir