Meri-Mel Geçmiş olsun.Sudan olablir,klima vs etkisi olablir yaz aylarında bunlara yakalanmak daha kolay oluyor.Bizde sürekli denizdeyiz diye doktor yaz sonuna kadar probiyotik duzenli kullan dedi.Önerisi olablir bu şekilde ve farklı seylerde muhakkak önerilir iştahini cabuk toparlayan vs bi doktora danışın isterseniz. Çok geçmiş olsun.