arasbek 1 nuamralı kızım var ya dünyayı yerdi 1 yaşında 12 kiloydu asla tabak dolu mutfağa götürmedim be verdiysem yerdi. Aynı süreci ikinci kızımda da yaptım ama o istemiyo asla ayırmadıö. Ve şuan aşırı vicdan azabı çekiyorum sanki ona bakamıyo gibiyim. Sabah bir kaç minik lokma yumurta yedi yani 3-4 adet diyim . Öglen de mama içti 120 cc 8 saattir ne mama içti ne bişey yedi bi kaç tane makarna yedirdim. Ya acıkmıyo mu bilmiyorum