Aselinannesi0655 Kızlar asl yemek yemiyor mama da içmiyor. Agzıma koyuyorum çorbayı dahi ağzında tutuyor. 1 çay kaşığı kadar yumurta yedi . Bakın çay kaşığıyla. 11 aylık 8 kg asla yemiyor çiğnemiyor ittiriyor yani ne yapsam yapayım olmuyo. Doktor zorlama diyor da havayla mı beslenecek. Mama yok yemek yok anne sütü yok. Beslenme terapisi ile görüştüm seansı 1500 ama kesin bişey demiyor yani ne yapacağım bilmiyorum. İlk kızım asla böyle değildi ikincisi böyle olsu artık yemek dahi hazırlamak içimden gelmiyo
Gmzce Aselinannesi0655 zorlamayın gecıcı oluyor malesef benim oğlumda oyleydı hala öyle 3yasında sız zorladıkça ters tepecektır
Aselinannesi0655 Aselinannesi0655 mesela tek çeşit verebiliyorum bir yumurta yaptığım zaman yanına peynir zeytin salatalık koyamıyorum çünkü yemiyor mecbur sadece yumurta yediriyorsam ondan 1-2lokma alıyor devamı yok kuymak yapıyorum 2-3kaşık alıyor devamı yok
Gmzce Aselinannesi0655 sureklı teklıf edın ama zorlamayın ıyıce soğutursunuz yemekten yemeyen çocuk gerçekten çok zor
zynprvlfsn Aselinannesi0655 Asla zorlamayın, 1 numaralı bebeğim de öyleydi, sinir krizi geçiriyordum şu an 13 yaşında kahvaltı kültürü yok ama yemek yiyor, sinirimin bozulduğu ile kaldım. Geçecek bugünler.
Aselinannesi0655 Gmzce zorlamıyorum aslında ama nasıl yaşayacak mama da günde iki kez içiyor 90 cc her öğünde
mamiiyyy Gmzce ne yiyor peki benim oğlum 15 aylık bişey yemiyor neyle besleniyor ne yiyor kam değerleri nasıl sağlığı falan iyimi merak ettim
Aselinannesi0655 Gmzce ağzına bişey koyacak oluyoruö hayır yapıyo saga sola sallıyo ellerini yüzüne kapatıyor ellerimi itiyor .
Aselinannesi0655 zynprvlfsn ay 12 sene geçmiş Allahım ya. Tarhana yapıyorum yoğurt çırbası sebze çorbası yani her gördüğümü yapıyorum bi tanesi de mi uymaz damak zevkine
eceonon Ekran gösteriyorsanız mukbang asmr videoları var yemek yeme, çocukların var japon çok güzel yiyiyorlar. Açın önğne onları izlesin, ben izledikçe iştahım artıyor. Bebeğime ekran göstermiyorum ama asmr izlettim, bence bize etki etti biraz.
aselkussum Aselinannesi0655 yemin ederim benim kızımda öyle bizimki kaşık ağzına bile degmiyo dediginzi gibi zorlamayalimda perişan açlıktan uyuyamiyo çocuğum ama yemiyosa ne mama ne bişey gerçekten o kadar yoruldum ki 9 buçuk aylık en son 7 bucuktu çok yoruldum bende
Aselinannesi0655 Kizarmisdondurma iyi de doktor normal dedi. Şurup kullanmıyorum 3-4 doktor gezdim bi tanesi de düşük demedi
Aselinannesi0655 Kizarmisdondurma hgb 11.6 Ferritin 31.9 gelmiş ama doktor bana düşük demedi şurup galan verse kullanırım
aselkussum Aselinannesi0655 inanın bilmiyorum o aç olunca ben strese giriyorum o daha çok redediyo kısır döngüye giriyoruz yani gerçekten hiç yemiyo nasıl ayakta duruyo anlamıyorum
Kizarmisdondurma Aselinannesi0655 Kansızlıkla demir değeri farklı şeyler ama Demiri tüketmeden kansızlığa geçmez ki Kızımın 70-68-60 yaşından itibaren olan değerleri Değeri yanlış hatırlamıyorsanız 11 çok düşük 25 + referans aralığı