Eslemsura ben hamileliğim boyunca robotu çalıştırdım elim kolum oldu resmen her gün açarsan zaten ev kirlenmiyor o kadar. Derinlemesine temizlik tabi ki olmaz ama günlük temizliğe de faydası var benim evim çok büyük süpürene kadar canım çıkıyor robot bana çok iyi geldi . 2,5 ay önce doğum yaptım o süreçte de her gün robotu çalıştırdım kurtardı beni şu an normal süpürgemi de kullanıyorum şarjlı da var onu da kullanıyorum ama ben şarjlıdan memnun kalmadım beğenmedim istediğim gibi temizlemiyor normal kablolu kullanıyorum daha güzel temizliyor.