Elifinannesii_ diyorum ya çok sabır vir iş gerekiyor ve en çok iş gücü size sabır lazım. Ben 6 aya kadar ufaklığı yemek yaparken tezgah üstünde tutarak iş yapıyordum düşünün. Eğer benbile bakıcak evde birisi varsa bu süre 30 dk bile olabilir. Baş başa vakit geçirin anne-kız. “Bu zaman sadece ikimizin kızım. Bebek ağlasa da gitmicem. Süreci yönetsin ı yönetsin. Gerekirse boş oturun çünkü size ihtiyacı var . İlginizi istiyor , her boşluğunuzda bunu yaparsanız zamanla kardeşini de benimser . (Okuldan söylemişlerdi bize de) markete bile gitseniz 2 niz inanın farkını zamanla görüyorsunuz. Bu bir süreç dediğim gibi. Allah yardımcınız olsun . Böyle çok çok zarar vericek durum da olmazsa ufak tefek burmalarına çok tepkiler vermemekte gerekiyormuş .