Elifinannesii_ net kardeş kıskançlığı. Nerede görsem tanırım 🤓 yaklaşık 1 yıla yakın öyle bir süreç geçirdik . 4 yaşına yeni girdi , o huyları yavaş yavaş duruluyor. Ki oğlum 3 yaşından beridir kreşe gidiyor okulda kafası dağılsın , kardeşini özlesin araya mesafe girsin diye yarım gün gönderdik. Size tavsiyem , kardeşi için iş birliği içerisinde olmanız , emzik getir , bez getir , zıbını atar mısın gibi gibi . Bir de ben 33 kere ya kuddüs , ya ya Şafi , ya reşit çekip üflüyorum duanın gücü diyelim ilte