Unicorn67
Ben 21 aylık civarında bıraktırdım , sakladım ve emzik bitmiş dedim.Baya da benimsedi bu konuyu kendisi de sürekli emzik bitmiş yok dedi
İlk hafta öğlen uykusu bozuldu , ikinci hafta gece direnmeler başladı uykuya geçemiyordu.Bazen ağlıyordu.Hatta eşim versek mi dedi hayır dedim.
Gündüz uykusunu geri kazanmak için o hafta full dışarda yaptırdım bebek arabasında oto koltuğunda dayanamıyor çünkü sonra o düzeldi.Üçüncü hafta tamamen düzeldi arada meme yok dedi kitaplardaki karakterlere bak emziği yok falan dedi kıyamam
Sonra geçti gitti lütfen pes etme☺️