Benim kızımda 23 aylık. Eczaneden, bakkaldan vs aldık emzık ama hanımefendı sevmedı. Sadece avent emziği tutuyordu. 6 aylık olana kadar problem yoktu. Sonrasında diş dönemiyle beraber emziği kemirmeye, ısırıp koparmaya başladı. Diş kaşıması için her çeşit şey aldık ama emzikten başka bişey kullanmadı. Onunla uyumaya alıştı tabi. Öyle böyle 23 aya kadar kopardıkça aldık. Fiyatları da pahalı 500 tl iki tanesi. Ayda 1 çift kopardığını düşünüp öyle hesaplayın. Pazartesi sabah baktım son emziği de koparmış başka emzik yok artık bırakıyoruz dedim ve attım onu da. İlk öğlen uykusunda ağlama-zırlama yaptı ama hiç duymadım öyle uyudu. Gece uykusuna geçerken de bi tık mız mız yaptı. Dunki öğle uykusuna geçerken biraz daha az ağladı. Gece emzık falan dedi ama hiç bişey demedim. Şimdi 3. günümüz bugün hiç aklına gelip emzik demedi. Çok şükür düşündüğüm gibi olmadı. Kararlılık çok önemli. Nolursa olsun vermemeyi kafaya koymustum ağlasa bile. İnşallah bu şekilde unutur gider tamamen.