Deletedmom192 Hazom cok guzel bır semt . Gece bıle dısarı cıksanız kalabalık olur. Kecıorenın en guzel semtı bence.
Deletedmom192 simseklivekalpli etlik karısık bır yer degıl bence zaten Hazomda asagıeglenceyı sormus . Kuscagız dedıgınız yer ıle etlık yarısamaz bıle 🤣♥️
simseklivekalpli Deletedmom192 her tip var orada ya çok kalabalık acayip geriyor beni. Kuşcağız da eh işte kötünün iyisi 😂❤😔
Deletedmom192 simseklivekalpli 35senedır etlıgı bılıyorum 🤣🤣 hıc sızın dedıgınız gıbı bılmezdım 😃😃 ılgınc 🫢 dogurudur ne deyım.
sevallss Etlik Sancaktepe mahallesi sakin tavsiye ederim veya Tevfik ünsal caddesi kıvrımlı caddesi biraz daha oraya göre oturulabilir alanlar
Deletedmom192 Hazom sokagıda bılıryorsam yardım ederım. Ozelden yaz omu bellı olunca 🤣🤣forumda duyulmasın 🥰
Hazom CuteBadesMama teşekkür ederim canım benim 😍 henüz tutmadık ama bi eve karar verdik gibi mahalleyi araştırıyoruz ❤️
zeyzeyze Hazom Ben 2 sene oturdum. Aşağı eğlence çok sakin, çocuk büyütmek için ideal. Kalabalık ama kavga olay vs. hiç olmaz. Tabi sokaktan sokağa da farkeder ama genel olarak sakin bir yer.