Hazom Hanımlar merhaba, ben şu an Yenimahalle de oturuyorum. Taşınacağız. Aşağı eğlence nasıl bi yerdir oturan duyan gören bilen var mı? Çocuklar için nasıl olur? Sakin bi mahalle gibi geldi bana yanılıyor muyum?
simseklivekalpli Hazom sokak sokak degisiyordur tabi ben direkt o kavşağın oraları düşündüm. Etlik karışık bir yer iyiler de var kötüler de her türden insan var şahsen ben o kadar kalabalığa gelemezdim tasinirsam ilk hedefim Kuşcağız 🥲
Hazom simseklivekalpli şu an nerdesiniz ? Benim işime çok yakın hem o yüzden istiyorum hem bi devlet okulu var iyi dediler oğlumun okula başlamasına az kaldı ikimiz de yol gitmeyelim diye her ayrıntıyı düşünüyorum
Deletedmom192 simseklivekalpli etlik karısık bır yer degıl bence zaten Hazomda asagıeglenceyı sormus . Kuscagız dedıgınız yer ıle etlık yarısamaz bıle 🤣♥️
simseklivekalpli Hazom ben hiç demeyim çok kötü bir yerdeyim 😂 işinize yakınsa tercih etmeniz mantıklı. Araç kalabalığı falan sıkıntı çünkü oralarda o kavşak kilitleniyor zor açılıyor.
Hazom simseklivekalpli ah ya çok zormuş yeni bir yere yerleşmek 🥲 rabbim size de kolaylık versin inşallah 🌸🤲🏻