umaytoom ben kabasını alıyorum çünkü giderde koku yapıyor😅
-Bezi açın, kakanın kabasını alın
-Suyu ılık şekilde ayarlayın
-Bebeğin altı çıplak bir şekilde duşun (çeşmenin) altında yıkayın.
-Sabun kullanmanıza gerek yok
-Güzelce yıkadıktan sonra havluya sarın
-Nazikçe kurulayın
-Pişik kremini dönüşümlü olarak kullanın, yani kaç marka pişik kreminiz varsa sırayla dönüşümlü sürün.
-Yeni bezini bağlayın🫶🏼🤗