busealmilanil cnsu77 prezervatif ile korunuyoruz biz. Açıkçası ben çok unutkanım doğum kontrol hapı kullanmayı kesinlikle unuturum ona cesaret edemiyorum o yüzden
merveeinci Doktor bana da ya implant ya spiral, implant adeti kesiyormuş öyle dedi, bende kararsız kaldım
evremoz cnsu77 spiraller kaya biliyor, hormonlu şeyler vücudum dengesini boza biliyor, herkese göre yöntem farklı. En yakın etkisi az ve sağlıklı olanı prezervatif + geri çekilme.
Baybyuras Taze_anne00_ prezervatif kaymıyormu ya benim iki kez denedim ikisinde de kaydı birinde içimde kalıyordu bir daha da kullanmadık o yöntemi
sek_kahve cnsu77 özellikle regl dönemlerinde ağır kaldırmamaya, bir şeyleri itip çekmemeye dikkat ederek canım
yazan Baybyuras biz uzun süre kullandık kayma olmadı hiç. Prezervatifin de boyları varya kullandığınızdan bir tık küçüğünü kullansanız oturur kaymaz muhtemelen