sek_kahve ne gibi dikkat kontroller mi canım bende 2,5 yıldır takılı yani son 3 aydır denegexisleşyi 28 günde adet olurken 22 oluyor 30 oluyor ve lekelenmeler arttı sanırım enfeksiyon var dra gideceğim gebelik şüphem yok ama inşallah yerindedir yinede çok ağrılı bi şekilde yaşıyorum artık 3 aydır adeti sizde de böyle dengesizlikşer oldu mu bu uzun sürede