Mrvalpr
Kızım 2 yaşında , ilerde hiç isteyeceğini sanmıyorum😂 ilgi müptelası olduğu için kendisi
Sırf istedi diye çocuk sahibi de olmam zaten
Biraz da kendim de kendim
Kendi önceliklerim
Hayallerim
Türkiye’de yaşıyoruz gerçekçi olalım nasıl bir hayat bekliyor çocuklarımızı..
Yoksa üçer beşer doğuralım kalabalık aile iyidir , yenidoğan kokusu bile başkadır ama şartlar maalesef izin vermiyor..