@parpalie5353 aynıı benn. Eşim ve ailem artık deli olduğumu düşünmeye başladılar. Her doktora gitmemde ağız burun eğiyorlar aslaaaa anlamıyorlar. Dediğiniz gibi sürekli vücudumda birşey arıyorum kendimin,çocuğumun. Ben hamileyken ilaç kullanmaya başladım çünkü doktorum ilaç bebeğe belki %1 ihtimal geçer ama senin stresin %100 etkiler demişti. Ama fayda gördün mü derseniz eh işte. Hala her sabah depresif uyanıyorum😑