Herkese iyi geceler. Benim gibi olan var mı merak ediyorum. 1 senedir süre gelen vücutta uyuşma,eklem ağrıları,çarpıntılar,soğuk terlemeler yaşıyorum. Bazen iyi bazen kötü oluyorum. Ama kötü düşünceler hiç gitmiyor. Sürekli kendimde,eşimde,çocuğumda hastalık buluyorum. Karnım ağrıyor kötüyü düşünüyorum,boynumda gırtlağın iki yanında dokununce ele gelen beze var kötüyü düşünüyorum. Her bölümden muayene oldum artık doktora gitmeye çekiniyorum. 6 sene tıp,5 sene uzmanlık okuyana inanmıyorum ne olacak bilmiyorum. Psikiyatri,psikolog gidiyorum ilaçta kullanıyorum ama geçmiyor geçmiyorrr geçmiyor.