iyikianneyim08 3 yıldır 3 aylık iken sahiplendiğim blue point b8 kedim var.Aşırı uysal hiç trmalama vs huyu yok.Bizimki kndini sevdiren cok bize yapışık bi kedide değil.Canı isterse 2 3 dakika sevdirir kendini gider.Evde çogu zaman y9k gbidr..bi köşesi var saatlerce uyir orda.Bıyüdkce oyoe oldu kucukken cok hareketli idi..Genel olarak aşıri uysal ve çok güzeller..Ama belirli bi yaştan snra çok hassas olduklari icin duzenli cehckup vs yaptrmak gerekiyor veterinerimiz artik bu yıl itibari ile istedi bzden
Yaptiriyruz.Mamasini vs rastgele.secemiyoruz.Bana gore cok hassaslar hem.sağlık olarak hem davranışsal olarak.biraz kzdgım zaman resmen küstügunu teoki verdgni filan hssediyorum.Ömür boyu yuva olacaksanız sahiplenin lütfen.Ve maddi yönünüde düşünün gercekten cddi bi gderi var.1 hasta olması dahi yeterli buna.aşıları,parazt damlaları bunlar duzenli yapilan seyler sonu yok bliyorsunuz ki.Mamasi vs derken bazı anlarda çocugunuzdan o ay daha masraflılar.Ve en önemlisi ona hayat boyu yuva olablmek.🌼Bunlar bi yana…
Eve dahil.edilebilecrk en uysal patili dost olur
❣️