Cennethurmam_ eğer Abant gibi bir yerde kalacaksınız üstünüze hırka gibi bir şey alın ben akşam dışarı çıkamadım kaldığımız yerde dondum soğuktan Ağustos ayında gittiğimiz halde🥶 yıldızlar çok güzel mutlaka izleyin denk gelirseniz çok izlemek istedim ama titremekten izleyemedim hala içimde kaldı 😆 Akşemsettin hz. Evet orda ama ben oraya gitmedim hatırlatmanız iyi oldu ama tokadı hayrettine çıkabilirsiniz oralar da güzel 🥰