karpuz_ Evet otelde, Konya’da yaşıyoruz, Ankara’ya geçip orayı biraz gezip bir gece dinlenip ordan Bolu yapacağız inşallah, gece yolculuğu eşimin göz sağlığı açısından riskli oluyor bizim o yüzden gezeceğimiz şehre giderken mutlaka bir yerde dinleniyoruz sıcakta da zaten anca olur çocukla 🌸🥰 Akşemsettin hz.leri de orada değil mi, ama sanırım ilçesinde onu ziyaret etmeyi de çok istiyoruz 🌸