inc 21 aylık olduk ve resmen sakin kızım gitti başka biri geldi, herseye ağlıyor ne alt aldırıyor ne yemek ne üst değiştiriyor çok yoruldum, bu dönemde neler yaptınız?
birprensesanesi inc valla aynı biz 20 aylık kızım aynılarını yapıyor bende napıcağımı şaşırdım artık😕
ikiprensesbebiss inc bizimki de 21 aylık olacak 5 güne , her gün parka çıkarıyor musunuz enerjisini nasıl atıyor ?
sessi inc 21 aylık oğlum alt açarken eline bir şeyler veriyorum şöyle diyorum acaba oğlum bu yatarak bu yumurtayı açabilir mi yumurtayı istiyor yatınca diyorum yatıyor direkt gel yat dediğimde köşe bucak kaçıyor 😂 böyle başlayan cümlelerle eline sürekli yapabileceği basit ama uzun şeyler veriyorum mesela acabbaaaaa oğlumm bu yatarak bu kalemin kapağını açabilir mi Diyorum birde tıp oynarken o atınca ben yere yatıyorum bayılmayı öğrettim hemen kendiside yapıyor sporcu bayıldı ambulans vs oyalıyorum en güçlü silahımda top 😂😂yatıp topu ayağında sıkıştırmaya çalışıyor böyle oyunlar bulabilirsiniz
inc birprensesanesi bedenen değil psikolojik olarak yoruluyor insan gelişimleri için güzel evet ama nasıl bir yol seyredeceğimi bilemiyorum
guvengrkan Aynı bende 19 aylık oldu şükür, alt değiştirken resmen ömrümü yiyor asla sırtını indiremiyorum inatlaşması çok Rabbim sabır versin bize çocuklarımıza ferahlık sağlık🙏
inc guvengrkan aminnn aminnn altını alırken ben ona kreminden veriyorum al sür ellerine diye o biraz oyalıyor
guvengrkan inc benimkide bayılıyor kreme ellerine bulaştırıyor ağzına götürüyor kimyasal neticede vermiyorum, konuşabiliyor mu kızınız🫠
sentsn inc Öncelikle Allah yardımcınız olsun🥲 benim kızım da 24aylık gözünüzü korkutmak istemem ama bu krizler azalmıyo iki yaşa doğru artıyo maalesef. İnsanın sabrı gerçekten tükeniyor. Bağırmak sesini yükseltmek kesinlikle çözüm olmuyo kriz anında zaten bunu anlayabilecek durumda olmuyolar. Ben çözümü ona alan açmakta buldum kriz geçirirken oturuyorum veya ondan uzaklaşıyorum. Alt alma üst değiştirme gibi işlerde olan zorluk iki yaşla beraber daha da zorlaşıyo maalesef. Hepsini oyunla yaptırıyorum. Veya hadi pijamanı sen çıkarmayı dene diyorum onun çıkarmaya çalışmasına izin veriyorum. Bunlar biraz olsun kolaylaştırıyo.
inc sentsn ay yandık desenize benim önce kendimi hazırlamam lazım çünkü dediğiniz gibi çok sabır isteyen bir süreç Allah canlarını sağ etsin 🥹
ikiprensesbebiss Valide-Ayse-Hafsa-Sultan evet arayacaksınız maalesef tadını çıkarın minik hallerinin büyüyünce çok değişiyorlar ya :(((
inc Valide-Ayse-Hafsa-Sultan her anın tadını çıkarın çok özlüyorum o günleri 🥹 zaman çok çok çok hızlı