Miracinannesi_ hayır gelmıyor su anda mesela aynı durumdayım sole anlatayım durumu ya nefesım kesılıyormus gbı burnumdan alırken nefes alamıyormusum gbı agzımdna kocaman bır nefes alıp rahatlıyorum borde esnerken cok zorlanıyorum nefessız kalıyormus hıssı kalbım agzımda atıyor gıbı ama aslında normal az once tansıyonumu olctum 12/6 74 de kalp atısımdı vallahı anlam veremedım nasıl borsey bu cıdden