Doğumdan önce 50 mg euthrox kullanıyordum 2 yıl kadar kullanmadım ölçtürdüm yüksekti sağlık ocağındaki doktorda 50 mg kullanıyordum dediğin için yazıyorum dedi başladığım günden beri kalbim hızlı atıyor nefesim kesilcek gibi oluyor acaba 25 le başlayıp mi yukseltmek gerekiyordu 15gun sonraya randevu aldım birde sizlere sormak istedim