Acemiiianne
Bu otizim iyice arttı cidden geçen bi yazı okudum burda, birinin çocuğuna otizim tanısı konulmuş ama sebeplerini duysan ne alaka dersin. Sebepleri : Ana okulu mu artık neyse konsantre olmaması, istemediği bişey olunca kendini yerden yere atması, bağırması falan. Bunu her çocuk yapar. Artık pes diyorum böyle şeyleri okuyunca. Eğer için rahat değilse birden fazla nöroloji doktoruna götür hem için rahat eder.