Acemiiianne çok yakınımın çocuğu otizm tanısı almıştı.2 yaşa gelmişti hic kelimesi yoktu.Kendi kendine oynar,hayali hic bi oyunu yoktu..Herseyi isaret gostererek isterdi.Başkalaryla oynamaz kndi halinde surekli bseyler dağıtırdı.Dönen nesnelere ilgisi vardı.Yan bakarken gözlerini çok kaydırırdı.kafasınıda yana omzuna yatırıp.yada etrafnda dönerek gozlerini kaydırırdı.Evin bazı yerlerine takıntılı bazı yerlerinden korkardı.Ve kmseye katılmaz kndi halinde oyalanırdı.Şuan 7 yaşında bazı takıntılqrı var halen tabi ama özel eğitimw devam ediyor.Size anormal gelen ne çocuğunuzda?Komutları güzel alıyor yapiyorsa.Ayına uygun kelimeleri var ise vs vs gbi…Söylediklerinizle beraber çok takılmayın.Zaten otizm genetiktir.Sonradan oluşmuyor ama bazı durumlar maruziyet yaratabiliyor.Bunlarda otizm ile karıştırılabiliyor.Çok takılmayın başka nedenleriniz yok ise..