Gaz geldiği için bırakıyor olabilir, mama vermeyin bence kusuyorsa çok geliyordur. Emzik vermeyi deneyin ya da bence en iyisi göğsünüze yaslayıp bebeği kucağınızda hafif hafif zıplatarak kulağına pışşş..(çok ağlarsa yüksek sesle ve yüksek ritimde ,yoksa sakin) kundak da işe yarayabilir.