papatyakokulum_ Bebegimdebebegim ayy bende şu ates ölçerlerden bıktım artık alıyoruz yanlıs sonuç veriyor. çocuğun basında beklıyorum resmen kafayı yemek uzereyım. pekı bruanın hangı modelını kullanıyorsunuz
Bebegimdebebegim papatyakokulum_ ırt6520- Irt 6525(gece modu var) çok çok çok memnunum ikisinden de, bir tane alcak olsam yine 6525 alırım geceleri de cok kolay oluyor
yagmure17 papatyakokulum_ nexusu yeni aldım bende sadece alından olan vardı güvenmeyip bunu aldım güzel bence
Bebegimm1 papatyakokulum_ ar+l med ateş ölçer eczaneden almıştım 4.5 senedir bu markayı kullanıyrm alırken eczaciya bozuk olursa iade varmı demiştm bozuk çıkma şansı kesinlikle olmaz diyip vermişti fiyat olarak da ucuz baya
papatyakokulum_ Bebegimm1 aynısından var o ates ölçerı resmen parçalamak istiyorum yanlıs çıkarıyo. çocuğun atesını 37 kusur bısey çıkardı. ama kızım aglıyor bende anlayamadım esım dedıkı kalk gıdelım. gıttık 39 çıktı hastanede
Bebegimm1 papatyakokulum_ işte bende bozuk falan çıkar diye ondan 2 tane almıştım şansıma olsa gerek ikiside doğru ölçüyor ama beklemek sıkıntı diye nexus markayı aldım e bebekde arada indirim oluyor 640 tl ye almıştım geçen yazın
papatyakokulum_ Bebegimm1 şuanda çok pahalı degıl 700 kusur trendyolda e bebeğe bakmak aklıma gelmedi acıkcası. doğru sonucu cıkarsında çok korkuyorum havele geçircek diye. o yüzden maddı kısmına pek bakmadım.
nanelilimonata papatyakokulum_ braun 6525 süper bir ateşölçer. Doğru sonuç veriyor ve gece karanlıkta bile ışığı sayesinde çok kolay ölçüm yapıyor kısa sürede. Aynı zamanda braun koltukaltı ateşölçeri var o da doğru sonuç veriyor ama uzun sürdüğü için 6525 i aldım çok memnunum.
papatyakokulum_ nanelilimonata onada baktım yorumları çok güzel. ama bı kaç kısı bı süre kullanından sonra error vermeye basladı bıdahada düzelmedi yazmıs
papatyakokulum_ nanelilimonata evet fıyat olarak pahalı ama yeterkı ise yarasın kaç saattıe ödüm kopuyor havale gecırecek dıye