Bir ateş ölçer sapığı olarak, ateşli dönemlerinde baya takıntılı biriyim. Ve her markayı denedim. En iyisi braun kulaktan ateş ölçer. Sapıklıgımı söyle anlatayım cocuk ateslendiginde 2 braun kulaktan (farklı model biri gece modlı olan) ölçüyorum. Nexus temassızla hatta iöyle bir anım var. Dışardaydım ama eve uzak değil, cocuk bi sıcak geldi, eczaneye girdim nexus temassız aldım, eczanedeyken actım ölçtüm. İlk 39 dedi, 40 dedi 41 dedi dedim cabuk fitil verin. Cocugu soydum fitil yaptım buzlu sular attım üstüne. Eczacı dedi sakin olun, geldi baktı dedi ateşi yok bu cocugun. Eşim evden braun ateş ölçeri getirdi, (eczanede koltuk altından denediler asla tutmadı tBiiki) gerçekten ateşi yokmus. Bozuk cıktı orda iade ettim. :( bu da böyle korkunc bir anımdır