basaksahinx sultan27cihan çok teşekkür ederim. Doktorum da aynılarını söyledi. Şimdi ilil azalarak gittiği için ameliyat durumu yok 4. Yaşta tekrar bakacağız dedi
birisi007 basaksahinx Bizimkide boyle duruyo ama yeni yemek yedirmistim. Uzaninca felan bisey yok ayaktayken boyle