basaksahinx anneme doktor o zamanlar rahatsız etmiyorsa ameliyat etmeye gerek yok demis o yüzden annemde ameliyat ettirmemis , 13 yaşında regl ağrısı çok çekiyordum ve bu dönemlerde fıtık da çok ağrı yapmaya başlayınca bende ameliyat olmak istemiştim ameliyat sonrası sürecim de çok rahat geçti hiçbir problem yaşamadım ben