anne232 Asosss 9 aydan sonra bizde kilo alımı da boy uzaması da çok yavaş ilerledi 2.5 3 yaş arası hızlı bir boy uzaması oldu kilo almadıkları için takibe bile alındılar ama belli bir aydan sonra yavaşlıyormuş zaten
Cennetbahcesii Asosss bizim de öyle 76 cm 9800 kg… kilo almıyor ama sağlık açısından hiç bir sorun yok dr tamamen hareketli ve kurtlu olmasına yoruyor ki gerçekten bu kelimelerim hakkını layıkıyla veriyor kızım… sağlık açısından herhangi bir sorun sıkıntı problem yoksa çok da dert etme aşkım sen strese girdikçe çocuk yese de 100 gr da alsa bunları da evham yapmaya başlayacaksın…
Asosss Cennetbahcesii ister üstemez stres yapıyorum malesef ama takmamayı deneyeceğim umarım bir düzene girer ilerde
mahirm Bizimde neredeyse iki buçuk aydır kilosu aynı boyude 2 santim uzamış temmuzun 18 bir yaşına girecek 11 400 kilo boyuda 76 kafa çerçevesinde 50 cm doktor iyi diyor ama banada çok zayıf geliyor
Asosss mahirm zayıflık önemli değil yeterli kilo alımı ve boy artışı varsa sağlıklıysa sorun olmaz bence takılmayın.
Kizarmisdondurma Asosss Kemik yaşına bakarlar , hormon testi yaparlar. Bir müdehalede bulunmazlar evet ama örnek veriyorum hormonla alakalı sıkıntı yok dersin kafandan çıkar
0560 cikolataliekmek merhaba bizim de hep kilo sorunumuz oldu boy değil ama kilo hep yüzde 3 lükte. 3 te olunca sorun mu oluyormuş
cikolataliekmek 0560 Hayır sorun olur anlamında demedi bizim bas çevresi büyüklük sorunumuz da var. Eğer bas cevresi sorunu yaninda boy yuzde 3 lik dilimde olsaydı genetik teste gönderirdim dedi.
bebegim68 Bebekten bebege gelişim fark ediyor 9,10 aylık bebek 8,12 kilo ağırlıgında olması normal kabul ediliyor benim bebegim formül mama alıyor ek gıda bilr dogru düzgün yemiyor