leman1 ben kurutma makinesi kullanıyorum yumuşacık oluyor çamaşırlar. Bi de yumuşatıcı kullanımını en son durulama da yapıyorum.
Makine bittikten sonra durulanmaya alıp yumuşatıcı koyuyorum. Hem kokusu kalıcı oluyor hemde yumuşak oluyor. Birde toz deterjan değil sıvı deterjan kullanıyorum.