leman1 Merhabalar yumuşatıcı da kullaniyorum havlular sepsert. Neden yumuşak çıkmıyorlar. Bı tavsiyeniz var mı şimdiden teşekkürler maharetli kadınlar.
leman1 mondecaidensecmeler havluları diğer camasirlardan ayrı ve yüksek sıcaklıkta yıkayın en az 60 derecede tecrübeyle sabittir benim de sert olması dert oldu 🤗
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan mondecaidensecmeler ayy benim de lekeli çıkıyor ne yapsam geçmiyor makinem de yeni markasıda iyi ama nşye böyle oluyor
imaddesi leman1 beyaz çamaşırlar için bir kovaya Arap sabunu ve çamaşır sodasını koyun. Çamaşırların üstünü örtecek kadar kaynar su ekleyin 1 gece bekletin👌🏼
leman1 imaddesi sonra durulamadan makineye mı atayım elde mı yikayim ? Teşekkür ederim farklı bı fikir .
leman1 mondecaidensecmeler ben havluları biriktirip ayrı atıyorum çünkü her beyazı 60 ta yikamiyorum mesela beyaz veya karışık renkli gömlekleri erken yipraniyorlar.
tugcedefne5561 leman1 Havlulara yumuşatıcı koyulmaz aksine sertleştirir ve çamaşırlardan ayrı yıkamalısın benim havlularım yumuşaktır
leman1 tugcedefne5561 aaa öyle mi ben de ayrı yıkıyorum evet ama yumuşatıcı koyuyordum teşekkür ederim aydinlattin beni 🤗 ama güzel kokmasi için ayrı bişey yapıyor musun peki
betul97_ leman1 Havluları önce mix 60 derece 800 devirde yıkarım sonra pamuklu 90 derece 800 devirde tekrar yıkarım. Toz deterjan kullanırım yumuşatıcı kullanmam valla beyaz ve yumuşak olurlar
leman1 betul97_ benim mix ayarimda 60 yok ama 60 ta bebek ayarı var orda yıkarım da 2.5 saat yıkıyor mübarek