sjhdje aynı şeyi yaşadım 2 aylıkken hastalandı grip oldu sonra çok korktum fobi oluştu bir kış boyu kimseyi eve almadım şimdi 16 aylık inan bana evde kendi kendine de hasta oldu parka götürdüm örtüler serdim mikrop bulaşmasın diye sonuç ne oldu biliyor musun bağışıklık düşük çıktı kan tahlilinde doktorumuz mikroba ihtiyacı var dedi şimdi saldım parkta kumla her şeyle oynatıyorum biliyorum çok zor bir süreç oluyor ama sık hastalanıyorlar Allah geçmeyecek dert vermesin